Staden

For in till stan med Terran idag. Inhandlade de sista julklapparna, eller jag gjorde. Hon skulle också, men hon handla minsann bara till sig själv. :P
Hittade ett par stövel liknande saker, bytte tröjan som gått sönder, och två julklappar eller tre var det väl snarare... Finfint!
Sen drog vi till kvantum och köpte lite glass. Och sen hem och hämta upp brorsan och vidare till Vreten där det vankades middag. Kebabtallrik för min del och pizza för deras.
In på konsum och handla lite saker. Träffa på Plutten. Sen hem och ha lite Sex and the city maraton.
Men Terran ska ju somna hon. Så hon drog rätt tidigt. Då blev det först lite Guitar Hero för mig. Sen kollade jag slutet på Shrek 2 och nu kollar/lyssnar jag på Pirates of the Caribbean.
Har även slagit in Ls julklappar och lagt dom i kuvertet. Nu ska de bara postas. Vilket jag tänkte göra imorgon. Om jag orkar gå till Palmen. xD

Det var min lördag!



image145

Taget med min supertrasiga mobilkamera i motljus xD haha


Kommentarer
Postat av: Sabine

Mmm ben&jerry's! :D
Svar på dina frågor finns här http://enibas.blogg.se/1197796246_tv_frgor.html

2007-12-16 @ 10:31:35
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh, de där glassarna måste ju smaka oerhört gott! Jag hann aldrig smaka på dem innan jag blev laktos, så jag vågar inte nu heller! :)

2007-12-16 @ 16:58:54
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0