Lasagnette

Hemkommen och nu väntar jag på att maten ska bli klar så man kan få sig lite mat i magen. Skulle sitta fint.
Jobba idag mellan 12-20.15. Kanoners gick de.
Sen jobba Putte också, de är kul. Han är skön. Haha Han är rätt sjuk också ;P
Han påminner om en vis person galet för mycket. Toktok!

Klockan ringer om circus 9min. Då ska jag ta ut Lasagnetten ur ugnen. Känner doften ända upp till mitt rum. Underbart! :D Är hungrig!

Tänk, det är precis en vecka till Julafton. Helt sjuukt!
Julklapparna är iaf klara.. Men har inte nån direkt julkänsla.

image148

Kommentarer
Postat av: Linda

Ååh vad gott med lasange :D

2007-12-17 @ 21:33:35
URL: http://lke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0