Julklappsshoppning

Imorse åkte jag in till stan. Dock själv, då ingen ville hänka. Men de gick finfint. Träffade på folk på stan som man inte har träffat på hur länge som helst. Så det var kul :)
Blev en del julklappar rikare. Köpte 2st till mig själv också xD
Vaddå liksom, får ju inga annars. Så om man vill ha "många" julklappar så får man köpa dom själv ^^,
Sen for jag hem.

Jag och brorsan har suttit och kollat på film i vårt nya gamla vardagsrum :D Sen spelade vi nåt spel. Haha de var kul. Man får ju nästan hjärtproblem, man är så sjukt koncentrerad annars losar man stort. Men kul är det! :D

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, ja det gissar jag också på att det gjorde! :)

Klart man måste köpa till sig själv! Jag köper nästan alltid någonting till mig själv! :) Man måste ju få någonting man önskar sig också lixom! ;)

2007-12-03 @ 14:11:02
URL: http://linaveronica.blogg.se
Postat av: Marlene

Saknar dig hjärtat

2007-12-07 @ 22:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0