Skitgubbe

Vi har ju sån där gåva på jobbet nu. Man får en lapp hemskickad där man kan hämta ut ett gratis glass paket.
Säger bara, folk är som tokiga när det är gratis alltså. Fyfan!
Så igår när jag satt i kassan, så kommer det en gubbe, karl, man, tönt och vill ha den.
Men GB killen hade inte hunnit komma ännu, eller snarare han hade inte hunnit komma in med grejerna, eftersom han nyss hade kommit.
Men iaf, så kommer han och börjar skrika ut mig och grejer, typ som om det var mitt fel att det inte hade funnits glass när han just var där.
"Nu har jag varit här i 3 dagar i streck och det har aldrig funnits nån glass. Då borde jag få ta en annan!!"
Eh nej.
Men jag berätta för han att han inte kunde ta nån annan glass och att GB killen var på g. Men ne. Helt galen.

Kära nån det är en graatis glass. Ta det lugnt!

osv osv.

Så höll han på så. Gaah jag blev såå arg och irriterad.
Sen gick han till Kjelle och börja klaga hos honom så han fick gå och hämta en glass till han för att han inte kunde vänta 5 sek.
Baah, såna där ger jag inte fem öre för alltså.


Kommentarer
Postat av: Elin

haha, såna där är riktigt jobbiga :)

2007-08-19 @ 19:21:13
URL: http://www.elin87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0