Pannkakor i massor

SÅÅ nu var jag klar med maten. Bra va? Kl 22 liksom. Lyckat! Not!
Var ju typ tvungen att göra iordning matlådor också. Så de tog nästan 1½ timme att grädda de fördömda pannkakorna.
Men nu har vi.
Finefan de!

Jobbade ju idag. Rätt seg dag. Mycket kassasittande. Blev galet förbannad på nån jävla kärring, ursäkta språket, men baah! Apa!
Blev dock lite stressigt på slutet. Hade 3 uppgifter jag skulle klara av.. Plocka klart Jullans vagn, fixa i mjölkkylen och sitta i kassan. Och de skulle ju gärna ske samtidigt. Men tyvärr, så duktig är jag faktiskt inte. Nog för att jag är tjej, men iaf ;) Haha

Blev typ 4 timmars sömn i natt.
Var på krogen igår. Med Terra och Jessica. Blev sjuan.. riktigt skit krog de där. Fan va jag hatar de stället. Så jäkla tråkigt!
Blev ju inte bättre av att folket lämna mig ensam... Jäääätte skoj.
Menmen. fick åka med brorsan och hans polare hem. De tog en vända till Max och käka först. Jag fick brorsans pommes och ett glas vatten. Prima de! ^^,
Imorse var jag bakis. Jupp jupp. Aldrig haft ont i huvudet när jag var bakis. Men jäklar va de smärtade imorse när jag var tvungen att kliva upp för att gå till jobbet.
Försov mig en halvtimme. Men gjorde dock inte så mycket. Blev klar rätt fort. Så kunde t.o.m. somna en stund på soffan plus så satt jag ute, behövde frisk luft, och käkade frukost imorse också. Kallt men behövligt!
Har cykeln hos Terra också. Cyklade dit igår kväll för att förfesta typ en timma. Aldrig trampat så fort nångång haha. Helt slut när jag kom fram.
Men de gick fort :D Duktig! ;P


Nu är jag trött..

Hurray, börjar 12 imorrn, meaning sovmorgon! Fast slutar kl 20.15 då... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0