På smällen

Nej inte jag, utan Jessica ville dra med mig på den på bio ikväll. Men jag palla ej xD

Idag.. jobb som vaanligt. Bah
Blev största delen i kassan. Dom tyckte synd om mig bara för jag fick sitta där hela tiden. Haha :P
Till slut var jag galet seg i huvet. Och de höll på att explodera dessutom. Galet ont..
Man blir rätt trött i huvet efter några timmar i streck och när de kommer kunder i ett å ett. Bah!

Sen hem och laga Lasagnette. Smakade helt okej :)
Fick tips om att den skulle smaka bra av några jobbarkompisar. Så ah varför inte tänkte jag :P

image67
Bild: Knorr


Blev inte så mycket sovande inatt heller. Smsa med folk hela natten lång. Tuppen gal hela natten lång. Hehe. :)

Den här veckans jobbtider är galet jobbiga känner jag :S Kommer inte ihåg dom just nu. Men det var iaf 3 kvällar jag sluta kl 20. Sen resten 17. Jobbar även söndag hela dagen, fick hoppa in istället för S.


Uppdatering:

Gick ner och kollade tiderna nyss.
Måndag: 09.00 - 17
Tisdag: 12.00 - 20.15
Onsdag: 10.00 - 20.15
Torsdag: 09.00 - 17
Fredag: 11.00 - 20.15
Lördag: LEDIG
Söndag: 09.30 - 18.15

Fyfan
Men tur så jobbar Lina på fredag och Julia på söndag :)

Doh, nu spillde jag cola i tangentbordet... Jag tycker ju inte ens om cola :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0