Möte med Elvis

Mätt som... jag vet inte vad! Usch.

Idag blev det en 4h streck sittning i kassan. Sen kom Veronica och tvinga upp mig för lunch för jag såg väldigt hängig hehe. Konstigt. Hungrig ju :P

Imorrn börjar man 12. Skönt!
Får se om jag tar en promenad imorrn bitti eller om jag tar sovmorgon. Beror la helt på när man kommer i säng ikväll :/ Har ju en förmåga att fastna här vid dumburken.

Idag kom Johannes och mor sin in och handla. Haha var lite kul faktiskt. Såg ut som Elvis. ;P
"Nemen tjena raggarn"
Var dock lite sjukt att vi prata på som om vi känt varann i flera flera år :S Snackat med snubben en gång. Men va gör de? Alltid trevligt ;)
Och nej Terra, jag är inte kär.. haha ( Lika bra att säga de nu, innan hon kommer med en kommentar att jag är de. Haha. Hon har en förmåga att göra de nämligen! )

Imorrn kommer Terra hem också :D Min babe!
Kvinnan kommer säkert vara galet brun :( Mindre kul.. för min del då. ^^,


image69

Är han inte för söt? :D
Apropå ingenting liksom hehe..

Kommentarer
Postat av: sanna

hehe söt bild

2007-08-20 @ 21:11:32
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0