Gränby och glass i regnet

Dagen har spenderats med Terra. Först drog vi till Plantagen och tänkte hälsa på Marre, men ne hon var "sjuk" så hon jobbade inte den lilla rackarn. Haha kul grej på parkeringen Terra ;P Smiiidigt!
Sen drog vi vidare till ÖB ;P Inhandlade lite nödvändiga stuff bara.
Terran köpte frukost, en korv med bröö!  Den slant ner härligt den. hah

Menmen, sen vidare mot Gränby där vi kollade runt. Hittade inget. Provade bara ett par jeans, men inte min smak de där. Ew!
Sen stötte vi på Sandra och co. Säger bara en sak, världen är braaa liten! :O
Efter en stunds traskande där så drog vi vidare mot Donken.
Jag och Terran köpte glass sen gick vi ut till Sandra och co som tog Driven.
Stod där och tjöta lite. Sen kom Sandra på att hon ville ha cigg så då gick vi in på macken och köpte de. Jag fann en tidning jag inte kunde lägga ifrån mig, så då fick den bli min! Styling börsen :D Hähä. Like it!
Under tiden vi var där inne så hann de börja ösregna. Mindre kul. Så vi ställde oss under Donkens tak då brudarna skulle röka.
Sen köpte jag mat och vi körde hem.

Thats it.

Kommentarer
Postat av: sanna

svar: okej, bra beskrivning :D
ha en fin kväll nu

2007-08-12 @ 22:01:32
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0