Dålig uppdatering och klädrensning

Dålig uppdatering? Svar jo.
Men äh. Mycket mycket jobb den här veckan. Så får skylla på de. Närmare bestämt 48,5h. De tar! Iaf om man jobbar kväll typ varje dag också. Har blivit middag vid tidigast kl 8 den här veckan haha. Vi som alltid åt halv 6 förr. Lyckat!

Men iaf..

Idag har jag rensat ut aaaalla mammas kläder. Och jag kan säga, de var en hel del. Sate vad mycket kläder kvinnan har.. eller hade.
Terra kom och hjälpte till. Och fick på så vis med sig en del kläder hem. :)
Själv har jag fått än massa nya tröjor och linnen typ.. Kommer nog alltid till användning. Förhoppningsvis..
Men om jag känner mig själv rätt så kommer de hänga i garderoben tills jag kastar bort dom.

Nån som vill ha? :P Bara att komma och rota. Är ju ändå 2 sopsäckar.

Ikväll blire troligen utgång av nåt slag..
Men jag jobbar imorrn hela dagen så får ta det lite lugnt. Men iofs jag kan typ inte dricka nåt efter Bulgarien. Seriöst, mår illa jag bara tänker på't. Haha. Söp nog bort alla suparceller där borta :D
Längtar tillbaka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0