Aloha

Hemkommen från Gävle helskinad. Yepp Yepp.
Var inte såå jäkla kul. Men helt okej ändå faktiskt :)
Det blir ju vad man gör de till!
Men vi har nog vuxit ifrån de där. Vi är för gamla för sånt haha :P
Fast de började ju dock ösregna där ett tag. Läckte in i mina skor så fick en pöl som jag gick omkring med. Mindre kul!
Sen beslöt vi oss för att åka och käka. Donken var ju stängd, sämst!
Så de fick bli Max. Mätta och belåtna blev vi. Eller iaf jag...
Sen åkte vi hem. Så var väl där bara ungefär 2-3timmar.
Tar ju ändå ett tag att fara hemåt ändå så.



173 stycken Terra! Eller ska jag säga Terran? Haha ;D


Ne nu ska jag nanna kudden. Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: Karin

ja vi brukar ha kul på goya, men igår var kaos rätt ord...

2007-08-12 @ 12:43:34
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0